سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه توجه به معنویت، در کنار مدیریت عقلانی و صحیح می‌تواند، دافع بلایا باشد، گفت: جامعه بشری ماه هاست که در حال دست و پا زدن برای مقابله با کرونا است، اما تا به حال طرحی مشخص برای توجه به معنویت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه مکتوب جمعه این هفته با تاکید بر لزوم توجه به معنویت در عرصه مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: توجه به معنویت و انابه به سوی حق تعالی و ایمان و تقوا جمعی، در کنار مدیریت عقلانی و صحیح می‌تواند، دافع بلایا باشد.

وی افزود: ستاد ملی پیشگیری باید به این مولفه اصلی هم باید توجه داشته باشد، چرا که جامعه بشری ماه هاست که در حال دست و پا زدن برای مقابله با کرونا است، اما تا به حال طرحی مشخص برای توجه به معنویت نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با بیان اینکه تفاوتی در فرد پیروز در انتخابات آمریکا برای واقع بین‌های عالم سیاست وجود ندارد، گفت: واقع بین‌های عالم سیاست از شکست ترامپ یا جو بایدن نه خشنود می‌شوند و نه رنجور، منافع ما با تدبیر و حکمت سامان پیدا می‌کند نه با اقتصاد شرطی.

وی، نسبت به دعواهای سیاسی و صحبت های مطرح شده پس از انتخابات آمریکا در این کشور واکنش نشان داد و مطرح کرد: کشوری که به بهانه دموکراسی و امثال آن به عراق و افغانستان لشکرکشی کرد و در امور داخلی خیلی از کشورها مداخله نمود، امروز خود سبب بی آبرویی دموکراسی شده است و حقیقت لیبرال دموکراسی غربی نمایان شده است.

امام جمعه همدان در پایان خطبه مکتوب این هفته همدان، با اشاره به شهادت دومین شهید مدافع سلامت استان، خاطر نشان کرد: شهادت یکی دیگر از کادر درمان، شهیده خانم گلنار قیامتی را به خانواده محترم و کادر درمان تسلیت گفته و قدردان زحمات مجاهدین عرصه سلامت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha